19 octombrie, 2011

Emil Lassaria & F.Charm - Guantanamera [Official Video]


Emil Lassaria & F. Charm au lansat videoclipul single-ului Guantanamera. Videoclipul a fost filmat in Medina, “Orasul Tacerii” din Malta unde s-au turnat celebrele productii de la Hollywood, “Troia” si “Gladiatorul”. Comunicatul de presa:
Dupa o noapte nebuna petrecuta in camera de hote, in compania unor superbe domnisoare, Emil Lassaria dispare, iar bunul lui prieten F. Charm pleaca in cautarea lui. Urmeaza o cursa nebuna pe stradutele Maltei, prin unele dintre cele mai frumoase locuri oferite de tara de la Mediterana. Daca F.Charm isi va gasi sau nu prietenul veti afla doar urmarind videoclipul.
Filmarile, in regia lui Iulian Moga, au durat trei zile si nu au fost lipsite de peripetii. “Am alergat in trei zile cat nu am alergat toata viata, dupa prima zi de filmare nu mai puteam sa ma ridic din pat. De parca febra musculara n-ar fi fost de ajuns, am si cazut atat de rau incat am avut impresia ca mi-am rupt toate oasele. Eram foarte prins de actiunea clipului asa ca nu am observat ca pe jos era ud si am alunecat pe spate mai ceva ca-n filme, unii trecatori oprindu-se sa ma intrebe daca sunt ok.”, a povestit F.Charm.
Rolul meu a fost mult mai usor si mai placut, eu fiind cel rapit de sase fete frumoase am avut tot timpul sa ma bucur de privelistile oferite de Malta si sa ma amuz de incercarile prin care F.Charm a trebuit sa treaca pentru a ma gasi.”, a spus Emil Lassaria.



Emil Lassaria & F.Charm - Guantanamera [Official Video]

Directed by Iulian Moga
Music by F.Charm
Orchestration by Emil Lassaria
Lyrics by F.Charm

(c)&(p) 2011 Red Clover Media
Contact: office@redclover.ro
http://redclover.ro

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
TranceVibe Music does not own the rights to any of the music used in any of our posts.Our website is not taking credit for other people's music or making any money off their music. If the owner of the music has any problems with our website using the music in our posts, then we will remove the videos immediately.